Νικολόπουλος: Ο Δήμαρχος της πόλης είναι πολλαπλώς έκθετος για τα προβλήματα της πόλης

0
64373

«Άφησε το καιρό να περάσει, χωρίς να αναλάβει δραστικές και αποτελεσματικές πρωτοβουλίες»

Ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης ΝΕΑ ΠΑΤΡΑ και πρώην Υπουργός Νίκος Νικολόπουλος, μετά την τηλεδιάσκεψη για το θέμα της υπογειοποίησης «του τρένου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Στην σημερινή τηλεδιάσκεψη για το τρένο αποκαλύφθηκαν με τον πλέον κραυγαλέο τρόπο οι άγονες πολιτικές και πρακτικές που έχουν οδηγήσει το θέμα της υπογειοποίησης και της λειτουργίας του προαστιακού σε εκτροχιασμό. Για άλλη μια φορά η δημοτική αρχή του Κ. Πελετίδη άφησε το κακό να φτάσει στην πόρτα μας  και σήμερα δείχνει δήθεν ευαισθησία για να το ξορκίσει. Είναι γνωστή η τακτική της. Θέλει να γίνει όλα «Στάχτη και μπούρμπερι» για να έρχεται μετά και να λέει ότι αγωνίζεται δήθεν για την κοινωνία, τους άνεργους, τους ανέστιους και τους κατατρεγμένους.

Ο Δήμαρχος της πόλης είναι πολλαπλώς έκθετος διότι άφησε το καιρό να περάσει, χωρίς να αναλάβει δραστικές και αποτελεσματικές πρωτοβουλίες που θα είχαν αποτρέψει τις σημερινές δυσμενείς εξελίξεις. Αρκείται μόνο να αγωνίζεται με εφημερίδες τοίχου, με τον ασύρματο, τα πανώ, τον τηλέγραφο και την ντουντούκα – με μέσα δηλαδή αναχρονιστικά και ατελέσφορα-  αντί να έχει επισκεφτεί τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κων. Αχ. Καραμανλή ή να τον έχει υποχρεώσεις να ξεκουνηθεί και να έρθει  ίδιος στην Πάτρα, όπως είχε δεσμευτεί ότι θα έπραττε τον Ιανουάριο – για να αντιληφθεί ότι στο πάνδημο αίτημα της υπογειοποίησης δεν χωράει η παραμικρή έκπτωση.
Επίτηδες, εξάλλου, ο  Κ. Πελετίδης δεν θέλει οι γέφυρες επικοινωνίας και πολιτικού εξαναγκασμού των (απρόθυμων;) βουλευτών να σεβαστούν το καθολικό αίτημα της πόλης. Ούτε με τον Αχαιό πρώην Υπουργό και νυν πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Κ. Σπηλιόπουλο επιδιώκει τον όποιο δια ζώσης διάλογο για να καταλάβει και αυτός ότι δεν μπορεί να παίζει με τα λόγια.
Η περίσταση είναι κρίσιμη και δεν αντιμετωπίζεται ούτε εξαντλείται σε μερικές «ξύλινες» τοποθετήσεις μιας τηλεδιάσκεψη, αλλά μέσα από μία παμπατραική συστράτευση αποχρωματισμένη κομματικά και με σαφής στόχευση που δεν θα επιτρέψει στην ΕΡΓΟΣΕ να τοποθετήσει ούτε ένα υπέργειο πετραδάκι στο άξονα Ρίο – Κανελλοπούλου.
Έως εδώ με τον Δήμαρχο που βολεύεται από την διαιώνιση των προβλημάτων της πόλης. Ως εδώ και με τον Υπουργό και τα ενεργούμενα του που νομίζουν ότι θα  αποδεχθούμε την κατάργηση του προαστιακού με  μια υπέργεια γραμμή τρένου σαν και αυτή που συναντάει κανείς στο Τέξας του 16ου αιώνα».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ