Συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη, ζήτησε η συντονιστική επιτροπή φορέων και κατοίκων για τη διέλευση του σύγχρονου τρένου από το Ρίο μέχρι και την οδό Κανελλοπούλου.
Στην επιστολή της επιτροπής που έχει αποδέκτη τον υπουργό και το γενικό γραμματέα Θάνο Βούρδα, αναφέρεται ότι εάν δεν μπορεί να γίνει η συνάντηση λόγω φόρτου εργασίας του Χρ. Σπίρτζη, θα είναι αποδεκτή εκ μέρους των φορέων μια έγγραφη απάντησή του.
Η συντονιστική εκφράζει την ανησυχία της καθώς βλέπουν το φως της δημοσιότητας αντικρουόμενες πληροφορίες, οι οποίες καλλιεργούν αρνητικό κλίμα, σύγχυση και δυσφορία. Καταλήγοντας, ο προεδρεύων της επιτροπής, Γιάννης Κανελλόπουλος, ζητάει να έχουν οι φορείς την απάντηση του υπουργείου πριν προχωρήσουν στη σύγκληση γενικής συνέλευσης των κατοίκων για να αποφασίσουν τα επόμενα βήματά τους.
Ο ΒΟΥΡΔΑΣ
Στο μεταξύ, καθησυχαστικός εμφανίστηκε σε δηλώσεις του («Κόκκινο Πάτρας») ο Θ. Βούρδας σχετικά με τον τρόπο διέλευσης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής. «Εχουμε τα σχέδιο των προμελετών για όλες τις διαδικασίες που μπορούνε να ακολουθηθούν. Προφανώς αυτό σχετίζεται και με τις χρηματοδοτήσεις. Βρισκόμαστε σε συζήτηση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχετικά με τον τρόπο διέλευσης του τρένου από το Ρίο μέχρι την οδό Κανελλοπούλου» είπε.
Ο Θ. Βούρδας εκτίμησε ότι μέσα στο επόμενο δεκαπενθήμερο θα έχει ολοκληρωθεί η διαπραγμάτευση για το Ρίο και τη διέλευση του Καστελλόκαμπου σε σχέση με τη δυνατότητα χρηματοδότησης.
«Οταν μιλάμε για την περιοχή του Καστελλόκαμπου μιλάμε για πλήρη υπογειοποίηση γιατί έχουμε τον χείμαρρο Χάραδρο και δεν μπορεί να γίνει ”κατ εντ κάβερ” μέσα στην κοίτη του χειμάρρου» ανέφερε.
Ο γενικός γραμματέας υποστήριξε ότι είναι ειλημμένη η απόφαση να διέλθει το τρένο μετά την Κανελλοπούλου με την μέθοδο της εκσκαφής και επικάλυψης (cut and cover) μέχρι τον Αγιο Διονύσιο. Πρόσθεσε ότι τα τεύχη δημοπράτησης του συγκεκριμένου τμήματος ετοιμάζονται ώστε «να βγει ο διαγωνισμός και οι μελέτες για το υπόλοιπο κομμάτι μέχρι τον Αγιο Ανδρέα με βύθιση».